January 25, 2013

...masam manis kehidupan...



Assalamuaikum buat semua...:) dah lama blog ini dibiarkan sepi seperti tiada tuan ye...kekangan masa membantutkan segala urusan untuk update blog ini. Alhamdulilah, kehidupan semakin lama semakin maju syukur dengan nikmat yang Allah S.W.T bagi.

Masam manis kehidupan ini membuat aku lebih bersyukur dalam setiap perbuatan atau langkah yang aku ambil. Setiap hari ada sahaja kenangan yang dicipta tanpa kita sedar dan sebenar ye kenangan itu jugaklah yang akan menjadi coretan cerita kita kepada anak dan juga cucu kita kelak.

Alhamdulilah syukur jugak atas rezeki yang diberikan akhirnya MR MNMK berjaya jugak belikan hadiah untuk aku. As he promise to me to buy new hand phone to me because the old one already broke. Yes, my bad. Tetapi sebagai tanda aku menghragai dia dalam hidup aku, aku telah track in aku pye hand phone dan juga MR MNMK punya blackberry to buy the new one blackberry or more upgrade maybe.

So now we are fair, he got the new one, as i am. Semua yang dirancang berjaya adalah disebabkan oleh rezeki yang Allah S.W.T berikan. Terima kasih ya Allah. Aku tidak terlalu taksub dengan cinta ini kerana cinta aku melebihi cinta kepada Allah S.W.T yang mencipta diri aku ini.



..review from lumia phone...



new blackberry


..nokia lumia 800