July 6, 2012

Thinking Of You All..


Salam untuk semua..terlalu lame blog ini dibiarkan begitu saje…tanpa update..tnpe menjengah komen yng diberi..kehidupan yang terlalu sibuk membutkan blog ini terbiar..Insyaallah blog ini akan kembali active selepas kembalinya aku di PoliteknikJ
Hidup terlalu indah jika kita menjalani hidup ini bersama-sama Keluarga, kawan-kawan, dan juga teman hidup kita tetapi pernahkah kita merasakan untuk kembali ke masa dahulu untuk memperbaiki kesilapan kita..?? Aku pernah merasakan untuk kembali ke masa itu..menikmati hari-hari kegmbiraan bersama mereka.
Berseronok bersama-sama kawan baik aku..berkongsi suka duka dan juga menggembirakan hati dikala lara. Biarpun sekarang aku dapat melihat yang mereka semua sudah terlalu sibuk dengan diri sendiri dan juga dengan kehidupan masing-masing. Tapi ade segelintir mereka yang tidak lupa akan aku sehingga membuatkan aku merasa terlalu dihargai oleh… SARAH SYAHIRAH HUSIN sering bertanyakan khabar aku membuatkan aku menganggap dye memang SAHABAT aku yang sejati..kerana kawan aku yang lain tidak tahu kemana menyepi…setiap kiriman SMS tidak berbalas…aku terdetik hati mengatakan yang aku ada buat salahkah dengan mereka..mybe tidak cube mereka sibuk..think positif yuliza..:) dan tak lupa juga kepada FIRDAUS a.k.a FEYY…HARZIM dan juga PESA…aku mtk  maaf klau tertinggal nama yg lain..tp yg pastinya lebih bnyak kwn lelaki yg tnya khbr aku berbnding kwn prmpn..mungkinkah lelaki lebih menghargai erti dan memahami makna KAWAN @ SAHABAT?? Tepuk dada tanyalah diri sendiri…salam kawan-kawan..:)

1 comment:

Unknown said...

BW here. nice entry for all of your friends :)