March 4, 2012

-imbas kembali-


KENANGAN???? Apa yang ade dgn kenangan?? Tadi time ngah tgk gmbr dkt external hard disk..tibe2 aku tertgk gmbr time aku dgn ex roommate aku dulu...tersenyum sendiri bile tgk gmbr aku selama 2 Sem setengah dgn dye…hehehehe..meh aku cite mcm mane mule2 aku knl dye…:P

V4-3-21 nie laa number blik kteorg..1st time aku msuk dlm blik nie aku dh nmpk brg2 ats katil sebleh…so katil yg sebelah lagi nie aku yg puye laa kot…hehehe..was-was..smue fmly aku g anta aku dkt Melaka…yela 1st time duk jauh and belajar tido sorg..selama nie ade peneman iaitu akak aku..hehehe..skrg tdo sorg2..smue da blk..aku pom duk dlm blik sorg2 smbil tgu bkal roommate aku..dan xlama kemudian hadir seorng kawan, sahabat,roommate dan juga teman suka duka..NURUL AISYAH ABD GHANI dari ayer hitam johor bhru…berkenalan dan saling memahami antr stu sama lain…akhr yew kteorg jd kwn baik..sgt baik..kdg2 merajuk…terase hati..mrah…sedih…semua yew penah kteorg lalui sme2..so aku sgt bertuah dpt dye sbg roommate aku dulu sbb time aku takut nk tidor sorg2 dye sgt phm dan menyempitkan diri katil dye dgn bg aku tido dkt sebelah..jap lagi aku dah nyenyak…dye pom nyah laa dari katil tue..hehehe…tp jarang dye akn bt mcm uh…then sem 3 aku da xjd roommate dye..sbb dye da jd AJK BLOK…so aku pom dpt roommate baru..yg baik jgk mcm dye…J thanks nurul aisyah sudi jd kwn, shbt dan teman terbaik sye…hehehhe….:)

time kteorg sem 1...hehehehe...thanks dear..wink~

No comments: