July 29, 2012

Bulan Dugaan...(:

assalamuaikum semua...alhamdulilah hari ini tepat 10 Ramadhan kita berpuasa..mungkin hati masing-masing pening memikirkan baju raya apa nak beli...tudung lagi...tue ini...macam-macam laa untuk raya ini..kalau boleh mesti nak serba baru kan..tapi bukan ini penuh dugaan untuk aku dan juga kawan-kawan..yela PTPTN kteorng tak masuk lagi...aduhai macam mana nak hidup ye...hehehe...atas support akk-akk tersayang boleh laa aku hidup dekat melaka ini...bulan puasa yang penuh dugaan 1st time g kelas jalan kaki dari rumah sewa..masak sendiri...assigmt yang berlambak dari lect...tp insyaallah aku boleh tempuhi semua ini sebab kawan-kawan aku tak penah lekang tuk bagi kerjasama..aku bersyukur giler..dalam kesibukkan aku sebagai pelajar aku tak terkecuali tuk kutip pahala banyak-banyak bulan puasa...of course laa g terawih dgn budak2 rumah sewa...tp bagi aku doa yang iman tue bacakan selepas hbs solat mmg menyentuh hati..yela kau jarang dgr iman baca doa dlm BM nie...biasanya doa biasa jew..bila taw makna doa tue menyebabkan memberi kesan dekat aku..mudah-mudahan aku berjya menempuhi dugaan dalam hidup berkat dan petunjuk dari ALLAH S.W.T amin...(:

2 comments:

Akupenghibur.com said...

sabar yer ..insyaALLAH ptptn masuk yer

Miss YuLi & mR nAz said...

huhuhu...kepenatan menunggu acik..:)