September 29, 2014

- indah dikenang -


Hari konvokesyen dah berlalu hampir 3 bulan tapi memory tetap dihati..begitu banyak suka duka sama-sama dan percaylah dalam diam aku merindui zaman itu sebenar ye..zaman gaduh sebab terlalu stress dengan belajar atau walau sekecil pun masalah itu sebenarnye ia adalah titik kenangan yang manis @ pahit untuk kita kenang..masing-masing mencipta kenangan tersendiri antara satu sama lain..suka @ benci untuk diingati ia tetap sebuah memory..nurul aisyah abd ghani terima kasih sebab jadi sahabat yang setia dengan saya..walau selalu gaduh dan terasa dengan ayat pedas beliau tetapi aku ambik itu sebagai keunikan aku dalam berkawan. Umi kalsom bt marsidin..orang selalu tinggikan suara bila cakap tapi bila nasihat suara itu akan direndahkan..kalau aku nangis disitu lah dia memujuk seperti budak-budak yang kehilangan mak ayah. Yasmin farhana bt man husin sahabat yang lemah lembut sorang ini beza sikit..dia ini seorang jiwa lembut cepat sensitive tapi kalau bab study I can her thumbs up..sebab dia memang seorang yang bijak dan peramah orang nye..nurnadia bt hamdi even unfinish the study in last minute period but you still in my mind..your kindness in relationship also your punya bebel tue kan...sometimes i miss to hear that nad..the rest of four men in my friend life zulfadli..fakhurazi..azri dan naz..just one word that I can describe that I am proud to have  all of you as my friend hero also proud to have many of johorean friends like all of you..thank you be mine..alhamdulilah..

missing you nad





i miss you all sahabat


















No comments: