December 31, 2012

..selamat tinggal 2012...


Alhamdulilah Allah S.W.T telah memanjangkan umur aku untuk merasai tahun 2013..bagaimanapun, 2012 telah banyak memberi pengajaran kepada aku..dugaan demi dugaan yang mendatang banyak mengajar aku dalam kehidupan aku nie..bilangan keluarga aku yang semakin menambah, persahabatan yang memberi seri di dalam hidup aku dan juga persahabatan yang goyah yang sebenarnya sedang mengajar kami semua akan kesetiaan di dalam sesuatu persahabatan itu..betapa kami sabar dalam menghadapi perubahan dan juga masalah di dalam persahabatan kami, betapa kami bersabar dalam memberi kata-kata sokongan kepada setiap sahabat kami yang memerlukan dan juga betapa kami bersabar dalam menanti setiap kegembiraan itu datang kembali. Semester terakhir merupakan semester yang ingin aku calitkan dalam hidup aku sebagai semester yang paling terbaik pernah aku rasai. Tahun 2013 merupakan saksi akan kegembiraan itu dan semoga impian itu akan tercapai amin. biarpun keluarga aku sedang mengalami musibah yang teruk ketika di dalam kejadian banjir baru-baru ini tetapi ini tidak mematahkan semangat kami sekeluarga untuk menjalani kehidupan seperti biasa. Tabah dan sabar merupakan ubat yang paling mujarab untuk hati kami sekeluaraga di samping doa sebagai pengiring kami. semoga Allah S.W.T terus tabahkan hati kami amin..


..keluarga tersayang saya..

..keluarga kedua saya..insyallah..


...banjir yang teruk...

...Fakhurazi...


...Azri....

..its me...

..umi..


...nazrul..
...yasmin..
..fadzli...

...aisyah...




...nadia...
..kawan setia saya..Laila


...Faris...





...Harzim..




#SELAMAT TAHUN BARU#






2 comments:

Laila Mahfol said...

Awak :') Terharu sangat. Dilabel kawan setia di mata awak membuatkan saya rasa seperti nak peluk awak sekarang juga. Ya Allah.

Miss YuLi & mR nAz said...

..hehehhehe...mmg awk setia pom dgn sye kn..huhuhuhu..:) jauh di mata dekat di hati..even x contact tp saya taw awk xlupakn saya sebagai kawan awk..:)