August 17, 2012

Raya Raya Dugaan..:)

assalamuaikum semua..semakin dekat kita akan meninggalkan bulan Ramadhan...semakin sayu nie mengenangkan kedua-dua arwah ibu bapa ku..di dalam kesibukkan semua nak blk raya mcm-mcm dugaan melanda hidupku dan juga kawan-kawan...antaranya:

--> Min xde bju raya...berjam-jam cari baju raya untuk dia...akhirnya ada jgk..mtk2 dye suke dgn pilihan dye...

---> tiket bas nk blk tggnu dh abes tuk aku dgn Min then terpksa ambk tiket blk kuantan jewp...dgn bas yg mcm bas ting tong...sabar jela..kerana berkat sabar laa aku dah sampai dkt umh..

---> kereta azri yang last minute rosak ye..lps berbuka td baru gerak untuk blk johor bersama umi dan aisyah..

---> aji pula dgn mslh sakit blkg ye..katanya tisu ye dh koyakk..and need a long rest to recover it..kesian sgt2..tp dye still active but not much more..

---> aku pulak buka poli jewp trus jd SOD untk kitchen..hati aku sgt berdebar2..dgn xtw masak yew..aku btl2 study resepi yg aji bg dkt aku..semoge Allah s.w.t permudahkan urusan aku..amin..

---> x terkecuali jgk my love skinny man a.k.a ayoi kene saman sbb ltk mtr dkt luar poli..aduhai mentang2 ptptn da msuk polis mcm taw2 jewp ye..xpew laa cik polis...kami bayar okeh..:)


this we are




sincere..
-yuli-

1 comment:

Anonymous said...

pleasee i need your help :) saya tahu awak baik kan ? join GA ni
http://dahlia-amirudin.blogspot.com/2012/08/drwmh-contest-and-giveaways.html